środa, 27 czerwca 2012

Zeszmacona kurwa.

Pierwszą myślą po przeczytaniu tytułu może być zgwałcona prostytutka Andrzeja Leppera. Może, ale nie powinna i najwyższe moce(nie użyję "broń Panie Boże", wiadomo dlaczego ;]) powinny mnie i was od tego chronić, bowiem kurwa nie będzie antropogeniczna, a socjologiczno-filozoficzna i nie wiem jeszcze jaka -czno/-czna.

Albowiem kurwa została zeszmacona. Na własne życzenie została zeszmacona. Jak ściera. Zdjęli ją z wysokiego miejsca i lu o podłogę! Szmata.
Dziwne to zjawisko, gdzie najbardziej polski(oprócz Polski) wyraz "kurwa", który oddawał wszystkie emocje i potrafił nazwać wszystko został użyty jako sztandarowy wyraz polskości. Chodzi mi o to, że zaczęliśmy się kurwą nadmiernie ekscytować. Została wydana kurwa na populistyczną śmierć. Kurwa to, kurwa tamto, kurwa taka fajna... Kurwa zawsze z nami była, a teraz została zeszmacona i wstyd mi pomyśleć "kurwa" gdy idę ulicą(idę chodnikiem, ale chodnik jest częścią ulicy w sensie nazwy np. chodnik jest częścią ulicy Struga<jest w ogóle chodnik na Struga?>) i jakaś stara baba zachodzi mi drogę albo się wlecze. Albo jak jakiś dres patrzy się nienawistnym wzrokiem, bo tak go nauczyła ulica(nienawistnego spojrzenia go nauczyła) ;] Patrzę w te jego złe oczy i myślę sobie "kurwa". I jest mi wstyd, bo kurwa stała się zbyt mainstreamowa. Była kurwą sztandarową, honorową, emocjonalną, idealną. Stała się kurwą publiczną, choć i tak publiczną była, bo używał jej każdy, ale publiczną kurwą przydrożną, a nie pałacową. I tak się stało i jest mi wstyd.

Kurwa wyrażała polską wielokulturowość i tradycję i nie mam tu na myśli kultury  :
-Where are u from?
-Poland
-Ooooh! Poland. Vodka
-Yeah! Vodka.

Poland, vodka, kiełbasa, złodzieje. Nie. Tylko wielozadaniowości(narodu polskiego), otwartości, wysokiego stopnia empiryczności.

Kurwa stała się kurwą polaczkowatości, kurwą zeszmaconą. I zeszmaciliśmy ją na własne życzenie okazując nadmierne nią zainteresowanie i ekscytując się polską kurwą. Stała się symbolem najniższego sortu "popkultury" i niedługo paparazzi zaczną jej robić zdjęcia.

Bo kurwa stała się szmatą.

Kurwa(wstyd).

Brak komentarzy: